pátek 21. července 2017

Biker Cink skončil na Európskych hrách piaty, Huříková došla desiata

Päť zo šiestich medailí získali cyklisti zo Švajčiarska, zvíťazili Nino Schurter a Jolanda Neffová.

Za trojnásobným majstrom sveta SCHURTER vybojoval s odstupom 13 sekúnd striebro Lukas Flückiger. Cink za bronzovým Fabian Giger nakoniec zaostal o dve minúty.

"Bezprostredne po dojatie ma výsledok trochu mrzí, pretože ešte štyri kolá pred cieľom sme išli všetci pokope. Talian predo mnou ale pošmykol v zákrute a ja išiel cez neho, cez riadidlá a prvé trojka nám ušla. Blbo sme tak vypadli z boja o medailu, "povedal Cink v cieli. - viac TU

Huříková si po pretekoch žien posťažovala na veľké teplo. "Teplo bolo strašné, ale našťastie fúkal vietor. Bolo to vďaka tomu ťažšie, ale ja horúčava znášam veľa zle.Desiateho miesta na Európskych hrách si preto veľa vážim, v tomto stave som to nečakala, "povedala vyčerpaná Huříková novinárom v cieli. - viac TU

Aj kvôli kolízii sa súperkou krátko po štarte bola po prvom kole až devätnásta, potom sa však posúvala vyššie. Po štvrtom zo šiestich kôl bola ôsma, následne klesla na desiatu pozíciu.

Maximálne spokojná bola aj Průdková. "Trináste miesto je super. S trénerom sme si hovorili, že keby som bola do pätnástich, bola by to bomba, "povedala devätnásťročná bikerky, ktorá ešte v minulej sezóne jazdila v juniorskej kategórii.

Brněnská rodáčka sa nakoniec vyrovnala aj s tým, že sa jej nevydaril úvod. "Prepálil som zavádzacie kolo a potom som sa dve kolá trápila.Potom sa to vo mne zlomilo. Povedala som si, že predsa nebudem jazdiť posledný, "uviedla Průdková, ktorá bola po druhom kole sedemnásta.

Stolné tenistky nečakane porazili rakúskej vicemistryně Euró py 3: 1 a vo štvrťfinále sa v nedeľu stretnú s Francúzskom. "Je to veľké prekvapenie. Za normálnych okolností je veľmi ťažké hrať proti Rakúsku, dve z troch hráčok sú totiž klubovými spoluhráčkami a samozrejme, že sme priatelia. Ale dokázali sme to, "radovala sa Iveta Vacenovská, ktorá pôsobí v Linzi. "Najťažšie bolo získať posledný bod. Keď myslíte na to, že môžete vyhrať, je ťažké sa sústrediť, "dodala.

Naopak stolní tenisti podľahli Bielorusku 2: 3 a v súťaži skončili.Zápasníci Michal Novák, Tomáš Sebecký aj Pavel Powada prehrali hneď v úvodných dueloch svojich kategórií, Marie Vlasáková skončila v kvalifikácii synchronizovaného plávania sedemnásta a do ďalších bojov takisto nepostúpila. Z dvojice slovenských triatlonistek dopadla lepšie 21. Petra Kuříková.


Žádné komentáře:

Okomentovat